Jump to content
Sneeze Fetish Forum

Original Chars


Nova

Recommended Posts

I thought I might as well post art here, since I DO draw a lot...

A looping sneeze gif-animation of my boyfriend's character Charlie (female);

http://i86.photobucket.com/albums/k98/Novi...06/anichar2.gif

A picture of my character Karst being pretty miserable;

http://i86.photobucket.com/albums/k98/Novies_2006/ugh2.jpg

um. Yeah..

Link to comment

StrongestSneeze: BEHAVE! :)

*ahem*

OMG, Nova, I absolutely LOVE your style!!! :( These are sooo great! I really hope we'll get so see more artwork from you in the future!

Link to comment

Tack!

Dina bilder är inte så illa de heller <3. De har fått mig att vilja läsa Trinity Blood. ^^

Link to comment
Tack!

Dina bilder är inte så illa de heller <3. De har fått mig att vilja läsa Trinity Blood. ^^

Aww, tack. :lol: Alltid roligt om man lyckas göra reklam för sina favorit-fandoms. :lol: Men TB är faktiskt en väldigt bra manga. Extremt vältecknad, om något. :)

Link to comment
Are you sure that the first is a female? :huh:

:lol: That bothers me. But i dont want to take it up or i'll get carried away. Critique is one thing, but you could have put it a better way, SS. That's just bloody rude.

Moving ON....

SDLGHLK i've tried making an animation similar to that before and failed miserably :lol: I think it's amazing. Nose wrinkling.hrg. :)

And teehee! Bed scenes ALWAYS go down well :lol:

Link to comment
Jovisst är den vältecknad, och Just Abel är väl allt man vill ha, Heh.

Nåja, här har du i alla fall, för jag blev så glad av ditt. Och för att jag är patriotisk och inte trodde jag skulle hitta en annan svensk här :S

http://i86.photobucket.com/albums/k98/Novies_2006/bwawww.jpg

:huh:

GAAAAAAAH! *hjärtattack!* Åh herre gud... Abel... :lol::cryhappy::cryhappy:

Tack SNÄLLA! Åh, hjälp, nu fick jag ett fangirl-anfall så jag knappt kan träffa av tangenterna rätt. Jag lovar, den prästen är skadlig för hälsan, han ger mig hjärtflimmer :)

TACK så hemskt mycket, återigen!

Edit: Försökte skicka ett PM till dig, men kom sen på att du måste ha uppnått Newbie-nivå för att kunna ta emot meddelanden. :lol: Men jag hoppas vi kan snacka mera sedan. :lol: Och du, vi är faktiskt fler svenskar här än man skulle kunna tro - jag vet åtmonstone fem till som håller till här.

Link to comment
Jovisst är den vältecknad, och Just Abel är väl allt man vill ha, Heh.

Nåja, här har du i alla fall, för jag blev så glad av ditt. Och för att jag är patriotisk och inte trodde jag skulle hitta en annan svensk här :S

http://i86.photobucket.com/albums/k98/Novies_2006/bwawww.jpg

JFDSALKJGAL!!!! GAH! WOMAN!....that's beautiful!...look at the red on his nose...and...ghwerak...*licks him*

Link to comment

:lol: Ohmigawsh! These are soooo amazing! I love your art! You will continue to post on this forum, yes? :) Please!

Btw, I peeked at the Abel drawing :huh: and... OMG!! *flail* :lol: Seriously, your art is HOT!

SS: :lol: Tact. That's all I'm gonna say.

Link to comment
Edit: Försökte skicka ett PM till dig, men kom sen på att du måste ha uppnått Newbie-nivå för att kunna ta emot meddelanden. :lol: Men jag hoppas vi kan snacka mera sedan. :) Och du, vi är faktiskt fler svenskar här än man skulle kunna tro - jag vet åtmonstone fem till som håller till här.

*forum-amatör* Newbie-nivå = vad? PM är ett lyx jag inte har tillgång till!

Link to comment
Edit: Försökte skicka ett PM till dig, men kom sen på att du måste ha uppnått Newbie-nivå för att kunna ta emot meddelanden. :lol: Men jag hoppas vi kan snacka mera sedan. :) Och du, vi är faktiskt fler svenskar här än man skulle kunna tro - jag vet åtmonstone fem till som håller till här.

*forum-amatör* Newbie-nivå = vad? PM är ett lyx jag inte har tillgång till!

Du, det vet jag knappt själv. :lol: Men det är väl så att du måste vara aktiv på forumet och posta en del och, hm, visa att du är en "positiv, laglydig medlem" innan du tillåts använda PM-systemet. Jag tror det är så det funkar.

Link to comment
Edit: Försökte skicka ett PM till dig, men kom sen på att du måste ha uppnått Newbie-nivå för att kunna ta emot meddelanden. :lol: Men jag hoppas vi kan snacka mera sedan. :) Och du, vi är faktiskt fler svenskar här än man skulle kunna tro - jag vet åtmonstone fem till som håller till här.

*forum-amatör* Newbie-nivå = vad? PM är ett lyx jag inte har tillgång till!

Du, det vet jag knappt själv. :lol: Men det är väl så att du måste vara aktiv på forumet och posta en del och, hm, visa att du är en "positiv, laglydig medlem" innan du tillåts använda PM-systemet. Jag tror det är så det funkar.

Ojoj.. vilka krav. Tack så mycket. Vi får prata när jag varit positiv och laglydig då. heh.

Link to comment
Edit: Försökte skicka ett PM till dig, men kom sen på att du måste ha uppnått Newbie-nivå för att kunna ta emot meddelanden. :lol: Men jag hoppas vi kan snacka mera sedan. :lol: Och du, vi är faktiskt fler svenskar här än man skulle kunna tro - jag vet åtmonstone fem till som håller till här.

*forum-amatör* Newbie-nivå = vad? PM är ett lyx jag inte har tillgång till!

Du, det vet jag knappt själv. :huh: Men det är väl så att du måste vara aktiv på forumet och posta en del och, hm, visa att du är en "positiv, laglydig medlem" innan du tillåts använda PM-systemet. Jag tror det är så det funkar.

Ojoj.. vilka krav. Tack så mycket. Vi får prata när jag varit positiv och laglydig då. heh.

Vi får göra så. :) Det är bara att posta lite positiva kommentarer här och där, så kommer det gå som en dans.

Link to comment

*goes off to find an English/Swedish dictionary*

Well, since i have NO idea of the conversation above, i'll just admire your latest piece of hot :)

URGGHHNNNN :lol: Abel, sexy priest....

Link to comment

*Glares at you with jealousy*

Nah, I couldn't do that! :blushing: I'll settle for drooling over your work instead. Wow, our forum is so lucky to have such a high concentration of seriously talented people. Seriously.

Those are really good and I love your style. It's amazing. Where did you learn to do the animation like that? Being able to animate something is my life dream...

Link to comment

:lol: That's awesome!!! Wow, I really like your style! So glad you decided to share with us because JFLSDKFJSD.....DROOL-WORTHY! :blushing:

I'll just...wander off in a daze now.....

~Aku

Link to comment
Guest Posaune

Wowie-wow! :D Your art is simply awesome, Nova! Charlie is cute (and the animation is very, very good, to boot!), Karst is adorable, and your Abel... gnah, so very, very good.

Hope to see more for you in the future! <3

Link to comment
Are you sure that the first is a female? :yuck:

It look like a boy...however congratulations for the animation, it's very amazing :evil:

That, my friend, is intensely rude and absolutely tactless. Do not let me see such commentary again.

Link to comment
Guest silverbirch

Just beautiful! You made getting out of bed with this hangover worthwhile! You have a really unique style.

*ahem* Tack! The one word of Swedish I managed to learn in the weeks I spent over there :S (feels ashamed!)

Link to comment

.. Tack så mycket? 8DD I really hate Swedish, can't never learn it ('cause our teacher is a dick ._.)..

But those are so DAMN HOT PICS!! The hell, how can a human draw so well? ..I bet you are an alien or something.. :cryhappy:

Link to comment

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...